Page 317 - lgs max kamp
P. 317

Yukarı (İleri)
                                                                                W
                                                                       Sol    A   S  D    Sağ
                                                                              Aşağı (Geri)
                                          SAYISAL BÖLÜM MATEMATİK                       KAMP MAX - 10



                                                                                                               4587
           1.   Bir bilgisayar oyununda oyun karakterini kontrol etmek için karakterin gideceği yöne göre aşağıdaki tuşlar kulla-
                nılmaktadır. Bu tuşlarla birlikte rakamlara basıldığında karakterin hangi yönde kaç birim ilerleyeceği bilinmiş olur.
                Örneğin,  A  tuşu ile  4  tuşuna basılırsa karakter sola 4 birim ilerler.



                      Yukarı (İleri)                                 L


                         W
                Sol     A  S  D     Sağ


                       Aşağı (Geri)
                                                       K




                Bu birim kareli zeminde K noktasında bulunan oyun karakteri, aşağıda verilenlerden hangisi şeklinde ilerle-
                tilirse L noktasına gelir?
                A)  A  1 , S   1 , W 9 , D    7                     B)   S  1 , W 8 , D    7 , A  2
               L
                C)  W 8 , A    1 , S   2 , D  7                     D)   S  1 , D  1 , A   9 , W 9










 K



           2.   Bir radarla A ve B cisimlerinin konumları aşağıdaki gibi tespit edilmiştir. Ancak radarda bazı hatalar olduğu anlaşıl-
                mıştır.

                                     A
                                                            B


                                                                                                    d


                                                                                                  1 br
                                                                                               1 br
                Radar;
                •  A cisminin, gerçek yerinin d doğrusuna göre yansımasını,
                •  B cisminin, gerçek yerinin 12 br sola öteleme sonucundaki görüntüsünü
                göstermiştir.
                Kareli kâğıttaki 1 br, 100 m’yi gösterdiğine göre gerçekte A ile B cisimlerinin arasındaki mesafe kaç m’dir?

                A)   2200                B)  2300                 C)  2400                  D)  2500

                                                      Kampın  317   Maksimumu
   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322